Teamleiar telenett Sogn og Fjordane

Teamleiar telenett Sogn og Fjordane

Stillingstittel: Teamleiar telenett
Arbeids​sted: Førde
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: Fortløpande søknadsbehandling, men seinast 30.06.2014

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått


På vegne av internasjonalt konsern søkjer vi Teamleiar i Sogn & Fjordane (fast 100% stilling). Som teamleiar i Sogn og Fjordane har du ansvar for dei to teama Drift & Leveranse, samt Utbygging. Teama består totalt av 38 medarbeiderar. Teama jobbar med utbygging, drift og vedlikehold av telenettet i heile fylket.

Teamleiaren har ansvar for løpande drift og utvikling av teama. I dette ligger også resultat- og personalansvar for teama. Leiing, salg, ressursutnytting, oppfølgjing og rapportering er sentrale oppgåver for teamleiar.

Hovudoppgåver

  • Syte for at kvardagen tilretteleggast for effektiv bruk av ressursene
  • Sikre fornøgde, motiverte og faglig dyktige medarbeiderar
  • Optimal kostnadsstyring og gjennomføring av prosjekter
  • Bistå prosjektleierar med planlegging av aktivitetar, personell, og underentreprenørar
  • Oppfølgjing og rapportering av økonomisk resultat, HMS og kvalitet i forhold til ditt budsjett og mål for teama
  • Arbeid med prognoser og bidra i ressursplanlegging
  • Gjennomføre kvalitetskontroller, sluttkontroller og prosjektevaluering

Kvalifikasjoner

  • Vi søkjer ein kommersielt orientert leiar med teknisk eller økonomisk utdanning
  • Det er ynskjeleg med nokre års leiarerfaring, helst frå prosjekt- eller produksjonsverksemd
  • Som teamleiar må du ha ynskje om å nå mål og skape resultater, samt evne til å motivere og engasjere dine medarbeiderar.

Personlige eigenskaper

  • Sjølvstendig, proaktiv og effektiv
  • Opptatt av utvikling av teamet, medarbeiderane og produkta vi selger. Du trivast med tett kundedialog
  • Ein person som tar tak i ei utfordring og ser forbedringspotensiale
  • Ein tydelig leder som kommuniserer dine krav og forventninger på en god måte og motiverer dine medarbeidere
  • Ein person som kan skape tillit mellom leverandør og kunde.

Minimum utdanningsnivå

  • Høgare teknisk eller merkantil utdanning (1 - 3 år) eller relevant erfaring

Språkkunnskaper

  • Du kommuniserer godt norsk/nynorsk både skrifteleg og muntleg

Vi tilbyr

  • I jobben får du høve til å utvikle deg sjølv og medarbeiderne rundt deg
  • Du vil inngå i distriktets leiargruppe og jobbe tett saman med andre teamleierar med tilsvarande oppgåver.
  • Bedrifta er opptekne av å finne og videreutvikle beste praksis. Eit tiltak for dette er fleire samlinger per år der leiarar på tvers av landet møtast.
  • Bedrifta har konkurransedyktige vilkår og svært gode pensjons- og forsikringsordninger.

Send oss en kortfatta søknad og CV ved å trykke på søknadslinken. Vi behandlar søknader fortløpande. For spørsmål om stillingen, ta kontakt med Tor Starhein Tlf: 57005700.



Spørsmål om stillingen?

Tor Starheim
Dagleg leiar/partner
Tor Starheim
Dagleg leiar/partner