Er du et servicemenneske og trives med varierte arbeidsoppgaver?

Er du et servicemenneske og trives med varierte arbeidsoppgaver?

Stillingstittel: Kundeservicemedarbeider
Arbeids​sted: Oslo
Oppdrags​giver: Fiskars Norway AS
Antall stillinger: 1
Type stilling: Deltid
Søknads​frist: Snarest!
Kundeservice Ordrebehandling SAP Service faktura
Kundeservice Ordrebehandling SAP Service faktura
Nydalsveien 32 B
Nydalsveien 32 B

Fiskars Norway AS


På vegne av Fiskars søker vi nå etter en ny kollega på kundeserviceavdelingen. Ønsker du å jobbe hos en spennende bedrift som er et av de eldste selskapene i vesten?

Kundeservice i Fiskars Norway jobber både mot kunder og forbrukere, og er en av Fiskars viktigste bidragsytere relatert til kundetilfredshet og konkurransekraft i markedet. Kundeservice er Fiskars sitt ansikt utad og skal med sin positive og løsningsorienterte innstilling skape gode relasjoner til kundene. Internt er kundeservice et bindeledd mellom de ulike avdelingene hos Fiskars, og samarbeider aktivt med alle parter.

De har nå behov for en ny kollega og dette er et vikariat som er tenkt til april 2022, med mulighet for forlengelse.

Vi tilbyr:

  • Et sosialt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Arbeidssted sentralt på Nydalen i flotte lokaler
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Direkte vikariat i første omgang til april 2022

Din profil:

  • Har arbeidserfaring fra kundeservice, fordel fra varehandel
  • Du brenner for god service mot kunder og ønsker å bidra til å bygge en god kultur sammen med resten av teamet
  • Setter deg raskt inn i produkter og systemer, og bidrar til effektiv drift
  • Du er selvstendig, nøyaktig og har gode samarbeidsevner
  • Trives godt med pc og telefon som arbeidsverktøy
  • Snakker og skriver flytende norsk, og har gode kommunikasjonsevner
  • Erfaring med SAP er en fordel, men dette er ikke et krav
  • Det er også stor fordel med kjennskap til Fiskars sine produkter, men det viktigste er at du brenner for god kundeservice

Arbeidsoppgaver:

  • Registrering og endring av ulike type ordrer til kunder
  • Svare på spørsmål fra kunder, forbrukere og kollegaer relatert til produkter, produktkvalitet, tilgjengelighet og leveringer
  • Følge opp og spore ordrer for å sikre leveringer til kunder
  • Håndtere alle typer reklamasjoner til kunder og forbrukere på en profesjonell måte
  • Vedlikehold av Fiskars ERP-system: vedlikehold av ordrestock, endring av ordredatoer ved behov, sletting av gamle ordrer mm.
  • Sentralbordoppgaver
  • Bidra til videreutvikling av kundeservice sine interne arbeidsprosesser og rutiner, samt samarbeid med salg

Andre oppgaver som tilfaller avdelingen er blant annet å støtte salgsavdelingen ved ulike arrangementer og messer, bidra aktivt til generell utvikling av kundeservice, samt til godt samarbeid mellom de ulike avdelingene i Fiskars Norway og internt i avdelingen.

Høres dette ut som den rette stillingen for deg? Søk allerede i dag! Vi tar kontakt med aktuelle søkere fortløpende. Vi ser frem til å høre fra deg!

Om oppdragsgiveren

Jobzone er det største norskeide bemanningsselskapet. Vi betjener de fleste bransjer og et bredt spekter av yrkesområder innen privat og offentlig sektor. Jobzone har en visjon om å være den beste arbeidsgiver i bemanningsbransjen. Derfor har vi 35 lokale kontorer rundt om i Norge som ivaretar vår viktige rolle som en nær arbeidsgiver og rekrutteringspartner for våre medarbeidere og kunder.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver

Fiskars Norway AS